Om Julia & Selma :)

Japp, det är jag som är Julia :3 Jag är en 11 årig tjej som är glad och sprallig. Mina första kaniner hette och heter Snuttan och Selma :) Jag fick båda när jag var 6 år. Tyvärr fick Snuttan fel på ögat eter några år, och för hennes bästa, fick vi avliva henne :( Selma hennes syster, har jag en idag, vänta lite så får du läsa om henne med :D Nåja, utom kaniner och kaninhoppnig älskar jag hästar! Har ridit sedan jag var 4 år, just nu rider jag lektion 1 gång i veckan, (varannan 2) och har även en medryttarhäst vid namn Mindy jag rider 2 gånger i veckan! :)      <----Bilder på Snuttan

Ok, info om min kanin Selma då :) Selma är en liten hermelin, precis som sin syster. Jag vet inte om hon är helt renrasig, men jag tror det. Hon kommer fråm några bekanta till oss. Selma är en underbar liten tjej, väldigt speciell! Hon har hunnit bli 5 år nu :) Selma kan vara lite (mycke) tjurig i buren! Men när man tar ut henne är hon snäll och kelig! Jag brukar hoppa med henne, och hoppas (hoppas haha XD) på att detta eller nästa år ställa upp i en mini klass med henne, men vi får träna lite mer först. Selma är väldigt duktig på att hoppa, när hon har lust...;) Hon e min lilla bäbis :3 ♥
 Söööt Selma ♥
 :3
 ♥♥♥♥♥
Hoppas ni gillade inlägget :) Har ni frågor om oss? Bara att fråga på! :)
Kram Julia (och Selma ^^)



Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilka söta kaniner!!

2011-09-13 @ 16:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0