Fakta om mussli!

Hejsan , jag ska skriva lite om mussli nu och jag skäms över att säga dethär men jag hittar inte 1 enda bild på henne *hehe* Ska ut och fota nu så va inte oroliga men jag tänkte skriva lite endå! :D

Mussli är även en dvv som är moster till mini pim altså mickis syster. Mussli har haft problem med baktassarna och vi har ingen aning varför men nu har det ordnat sig hon haltar inte längre. Förmodligen ska vi tyvärr sälja Mussli för att vi har för lite plats och att det är för mycket jobb men jag får hel enkelt se eftersom hon enbart är min så det är jag som bestämmer! Hennes favo ''godis'' är maskros blad x) MUssli är jättesnäll och hon är ganska bra på att hoppa hon också. :D


OBS! såg att min kamera inte hade något batteri så jag får sätta den på laddning och gå och fota sedan möjligtvis så lägger jag upp bilder imorgon eller kanske idag!


/ aynaz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0